#1 2008-09-29 14:39:56

Black

http://img15.picoodle.com/img/img15/3/3/14/blackjamnik/f_Administratm_0639634.png

3285685
Skąd: Jaszczów
Zarejestrowany: 2008-09-27
Posty: 28
Punktów :   
WWW

Regulamin

A. Zasady Gry:

1. Cała liga opiera sie grze F1 Challenge 2008.

2. Mistrzem ligi zostaje kierowca, który uzyskał największą ilość punktów w sezonie. W przypadku takiej samej liczby punktów u dwóch kierowców decyduje liczba zwycięstw.

3. Mistrzem konstruktorów zostaje zespół, którego kierowcy uzyskali największą ilość punktów w sezonie. W przypadku takiej samej liczby punktów decyduje liczba zwycięstw.

4. Zabronione jest ścinanie zakrętów. Dozwolone jedynie w awaryjnych sytuacjach lub w celu uniknięcia kolizji. Ścinanie karane będzie dodaniem +20.000 sek. do wyniku końcowego.

5. Przestrzegamy zasad flag, typu żółta flaga - uwaga w danym sektorze kierowca zaliczył spina lub ma wypadek i stoi na torze lub niebieska flaga gdy należy przepuścić kierowcę który np w kwalifikacjach ma szybkie kółko lub gdy w wyścigu dubluję kierowcę.

B. Treningi:

1. Treningi rozgrywane będą kilka razy w tygodniu, ustalane będą na forum lub przez GG przez uczestników ligi. Treningi powinny być rozgrywane na takich zasadach jak w lidze.

2. Treningi nie są obowiązkowe (oficjalne są obowiązkowe).

3. Treningi mają sie odbywać w sieci zrobionej na potrzeby naszej ligi (Program Hamachi) nie wolno robić treningów oficjalnych na własnych sieciach.

C. Kwalifikacje:

1. Kwalifikacje odbywają się dzień przed wyścigiem.

2. Kwalifikacje będą odbywać się najczęściej w soboty o godzinie 17:30 (na prośbę członków ligi termin może być zmieniony).

3. Kwalifikację trwają 20 min.

4. Po zakończonych kwalifikacjach należy zrobić screena z wynikami ( Print Screen Sys Rq koło F12 ).

5. Kwalifikacje są zablokowane  Ponieważ wejście w czasie kwalifikacji, powoduje lag i to rozprasza kierowców. Trzeba napisać u admina na GG, że się nie będzie na kwalifikacjach, to w czasie Rozgrzewki gracz może wejść, a hoster poczeka.

D. Wyścig:

1. Przed startem każdy kierowca musi przejechać okrążenie rozgrzewkowe.

2. Start odbywa się po zgaśnięciu wszystkich czerwonych świateł.

3. Podczas zjazdu na Pit Stop należy pamiętać o włączeniu limitu prędkości w boksie, jeżeli prędkość w boksie zostanie przekroczona kierowca dostaje karę przymusowego postoju w Pit Stopie.

4. Podczas wyścigu każdego z kierowców obowiązują min. 1 Pit Stop. Po wyjeździe z niego należy nie przekraczać pit-line (biała linia przy wyjeździe z pit-stopu). Gwałtowny wyjazd i spowodowanie wypadku będzie surowo karane- DQ.

5. Należy uważać maksymalnie przy powrotach na tor spowodowanych wypadkiem lub zaliczeniem tzw. spina. Wracając unikaj linii optymalnego toru jazdy bo tam możesz zostać uderzony przez nadjeżdżający bolid.

6. W przypadku gdy któryś z kierowców będzie dublowany musi ustąpić miejsce dublującemu.

7. Podczas walki o pozycję każdy kierowca może zmienić tor jazdy tylko jeden raz, żeby nie było jazdy zygzakiem i wypychania z toru. Dopuszczalna jest zmiana toru więcej niż jeden raz gdy nie ma możliwości bezpiecznego wejścia w zakręt. Nieuzasadnione zmienianie toru jazdy więcej niż dwa razy będzie karane ostrzeżeniem o wartości.

8. Każda kraksa stłuczka, wypadek w GP będzie rozpatrywane przez Radę ( Administratorzy: Black i bubus_s ). A więc uważajcie. Żadna kara was nie ominie ani nic nie ujdzie na sucho.

9. Kierowcy, którzy nie ukończyli wyścigu mogą opuścić grę, ale lepiej żeby zostali do końca wyścigu i patrzeć na zachowania innych kierowców oraz nie mogą pisać na czacie, gdy inni kierowcy jeszcze nie ukończyli wyścigu.

10. Wyścig wygrywa kierowca, który dotarł do mety jako pierwszy, zaliczając wszystkie okrążenia.


E. Punktacja:


1. Punktacja:

1. miejsce: 10 pkt
2. miejsce: 8 pkt
3. miejsce: 6 pkt
4. miejsce: 5 pkt
5. miejsce: 4 pkt
6. miejsce: 3 pkt
7. miejsce: 2 pkt
8. miejsce: 1 pkt

2. W przypadku równej liczby punktów dwóch lub więcej kierowców ( lub ekip ) na koniec sezonu, o kolejności decyduje większa liczba zwycięstw. W przypadku remisu pod uwagę bierze się kolejno miejsca drugie, trzecie i dalsze.

3. W klasyfikacji konstruktorów obowiązuje taka sama punktacja. Liczą się wszystkie punkty zdobywane przez kierowców danego zespołu.

4. Jeśli wyścig został przerwany po przejechaniu przez lidera 50% dystansu wszyscy kierowcy dostają full punktów za zajmowane miejsca na 2 okrążenia przed przerwaniem wyścigu.

5. Jeśli wyścig zostanie przerwany przed przejechaniem przez lidera 50% wyścigu, wszyscy kierowcy dostają połowę punktów za dane GP.


F. Kary:

1. Karze podlega kierowca, który nie zastosował się do przepisów panujących na torze. Każde zdarzenie zostanie przeanalizowane przez Radę Ligi ( Admini ), która uzgodni czy zdarzenie na torze było w 100% do uniknięcia. Jeżeli wynik będzie pozytywny kierowca zostanie poddany jednej z kar, o których mowa w punktach poniżej.

2. Wymiar kar.
a). Kolizja, w wyniku, której bolid poszkodowanego zostaje uszkodzony co eliminuje go z dalszej jazdy.

b). Umyślne wyjeżdżanie poza tor co najmniej dwoma kołami skracając tor jazdy, przekraczanie białej linii: +20.000 s. do końcowego czasu. Jeśli gra sama nada kare "Stop & Go" kierowca zostaje zwolniony z kary czasowej.

c). Stłuczki wynikające z brawury i niesportowego zachowania lub wynikające z problemów z własnym łączem tzw. znikanie własnego bolidu.

d). Zabronione jest czekanie na poszkodowanego w celu przepuszczenia pod groźbą. Powolna jazda bądź stanie na torze jest zagrożeniem bezpieczeństwa. Wystarczy zjechać poza tor i poczekać na zawodnika, którego się uderzyło.

e). Jakiekolwiek nieuzasadnione sprzeciwianie się lub podważanie decyzji Rady ( Admini ) wiąże się z karą wyłączenia gracza na następny wyścig.

G. Ustawienia Gry:

1. Długość wyścigu od 10% do 50% prawdziwego dystansu wyścigu.

2. Zużycie paliwa - x2, opon – x2, awarie mechaniczne- wyłączone.

3. Nie wymagamy zastosowania obydwu rodzajów opon w trakcie wyścigu (soft & hard).

4. Pogoda: zmienne warunki.

6. Asystenty:

pomoc przy sterowaniu - dozwolone
opposite lock assistance - dozwolone
punkt hamowania - dozwolone
asystent stabilności - dozwolone
spin recovery - dozwolone
niezniszczalność - niedozwolone
aut. zmiana biegów - dozwolone
kontrola trakcji - dozwolone
bez blokady hamulca - dozwolone
asystent przy wjeździe do boksu - dozwolone
clutch assistance - dozwolone

H. Czat:
1. Wolno prowadzić czat przed wyścigiem.

2. Podczas kwalifikacji można rozmawiać jedynie wtedy gdy wszyscy zawodnicy są w boksach.

3. Nie wolno nic pisać podczas wyścigu, osoby które nie ukończyły wyścigu mogą zacząć się wypowiadać dopiero tuż przed końcem wyścigu, pisanie podczas w wyścigu grozi karą zawieszenia w teamie.


Przypomnienie: Każdy kierowca musi napisać, że akceptuje regulamin inaczej nie może brać udziału w GP


Regulamin stworzony przez ligę www.f1manialigapro.pun.pl

Administratorzy mogą zmieniać Regulamin bez podania przyczyny .

Kopiowanie jest zabronione!!


http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/1269840.gif
Click here to feed me a fruit!
Get your own at Dinomon!

http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/1382464.gif
Click here to feed me a Star Fruit!
Get your own at Flyffables!

<span onmouseover="_tipon(this)" onmouseout="_tipoff()"><span class="google-src-text" style="direction: ltr; text-align: left"><a href="http://www.clansdirectory.com/">Clan and Guild Directory</a></span> <a href="http://www.clansdirectory.com/"> Clan i Guild Directory </ a></span>

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.craftville.pun.pl www.naruto-naruciak.pun.pl www.92tzb.pun.pl www.wloz-mi-tu.pun.pl www.revoltamu.pun.pl